مرحله 4 نارسایی کلیه نزدیک به مرحله اورمی است، چه کاری می توانم انجام دهم
نوشته شده توسط : Andy

مرحله 4 نارسایی کلیه نزدیک به مرحله اورمی است، چه کاری می توانم انجام دهم

من بیماری مزمن کلیوی دارم، در مرحله 4 کشف شدم و حدود 50٪ عملکرد داشتم. من رژیمم را تغییر دادم و به مشاوره دکتر مراجعه کردم. اما، بیماری کلیه من بهبود نمی یابد. حالا، من به مرحله اورمیه نزدیک هستم، چه کاری می توانم انجام دهم؟ به دنبال این مقاله برای دریافت پاسخ، و یا شما می توانید مستقیما به صورت رایگان در دسترس ONLINE DOCTOR شوید.
همانطور که همه ما می دانیم، مرحله اورمیه جدی ترین وضعیت بیماری کلیه است، بیماران دیالیز توصیه می شود تا شرایط بیماری را کنترل کنند. به طور کلی، دیالیز بهترین گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه نیست، بیماران هنوز با برخی از عوارض زندگی می کنند در زندگی با کیفیت پایین، زندگی طولانی تر نیست. پس چگونه می توان روند روند ادرار را کاهش داد؟ آیا می توانم از دیالیز اجتناب کنم؟
در بیمارستان پکن Tongshantang پزشکی طب سنتی چینی، ما درمان های جایگزین برای درمان بیماری کلیه خوب است. انواع داروهای گیاهی چینی که در درمان های جایگزین مورد استفاده قرار می گیرند از طبیعت می آیند و پزشک بستگی به شرایط بیماری شما دارد تا درمان دقیق را انجام دهد که می تواند بیماری کلیوی شما را از ریشه درمان کند. در اینجا من به برخی از جزئیات در مورد میکرو چینی Osmotherapy پزشکی را.
این درمان ترکیبی از گیاهان چینی و گیاهان پیشرفته است. از آنجا که بیماران مختلف دارای بیماری های مختلف بیماری هستند، بنابراین تجویز گیاهان چینی برای بیماران باید متفاوت باشد. پس از آن، گیاهان چینی باید به پودر تصفیه شده و سپس به دو کیسه دارویی که باید با استفاده از دستگاه اسمز معکوس در بیمار قرار گیرند، به وسیله دستگاه اسمز معکوس وارد بدن می شوند و سپس می توانند به طور مستقیم وارد ضایعات کلیوی شوند. عملکردهایی که گیاهان چینی می توانند انجام دهند، گردش خون، انعقاد رگ های خونی، تهیه خون کافی و اکسیژن به سلول های بیمار و بافت کلیه، کمک به آنها برای تعمیر، بهبود عملکرد کلیه کلیه خود است.
اگر می خواهید اطلاعات بیشتری بدست آورید لطفا یک پیام را در زیر بنویسید یا گزارش های پزشکی را برای ما ارسال کنید. ما بهترین های ما را برای کمک به شما امتحان خواهیم کرد.
پست الکترونیکی: kidney-treatment@hotmail.com
Whatsapp / Viber / Wechat: +8618633865632
گروه درمان کلیه:
https://chat.whatsapp.com/8Hc7uQQFjFMJf8JGjHjQ17





:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: